Saturday, October 29, 2011

Aku nak laki ala-ala ostad

amacam impian rumah tangga aku? rancak tak?...
hidup mau demand, bercitak-citak tinggi,haha
tapi kan ada ka ostad yang mau kat aku?? hmmm konfiussss...

perhatian pada mana-mana ostad atau bakal ostad yang belum menikah buat kali kedua, ketiga dan keempat sila tampil depan mata aku kecuali ostad sauki dalam drama tahajud chenta tuh. pergh seriyau (gerun) aku weh. Terseksa kebatinan aku.wakaka.


p/s: aku tak ikot pun drama nih tapi sekali sekala tengok lakonan eman manan menjadi kot.

7 comments:

JIJI YU said...

haha..tapi kan..ramai jgk yg mcm engko..bila dah dapt..cakap tak layak dah plakk

amirah said...

layak tak layak belakang kira.aku nak pentingkan diri sendiri.nak tggu layak biarlah ostad tu yg bimbing aku.kah2

penaberkala said...

hello ustazah

dah jumpa nnt, jgn lupa jemput eh,haha

Ruby said...

aku doakan hang dpt jodoh mcm ustaz sauki.hahaha

Hazwan Arif said...

amboi, nak ustad mcm tu ke? kah3 takut aku bace

ain fathihah said...

moga hg bertemu yg serupa dgn ustaz sauki. haha. belum berbini empat tak semesti takleh jadi ustaz sauki. moga hang hari-hari diustazsaukikan oleh laki hang.

amirah said...

weh hampa ni...aku kata kecuali ostad sauki...takmau ler mcm tu.hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails