Tuesday, November 1, 2011

Hidup lelaki mudahhhhhhhhh jerrrrrrrrrrrr

Apa khabar hari ni?


Perempuan: Alhamdulilah sehat cuma kepala pening la fikirkan tugasan yang tumbuh bagaikan cendawan

Lelaki: Alhamdulilah sehat.



Tengah hari tadi makan apa?


Perempuan: Makan nasik lauk ayam masak kicap dengan sambal terung beli kat kafe kolej je dalam RM3.90 sen. Tapi tadi masa nak bayar org kedai tu takda baki nak pulangkan so kite halalkan jela.

Lelaki: nasi bujang je.



Macam mana test tadi?


Perempuan: Susah la. Soalan ke 3b tu susah sikit. dapat jawapan tapi tak yakin la. Rasanya macam dah salah. aduhhh tensyen la macam ni.Kalau sempat check tadi mesti dapat full mark. =( =( =(

Lelaki: Ok la boleh buat.


tengokkkkkkkk kannnn cekkk dah kata hangpa takmau percaya. Lelaki ni mudahhhhhhh jerrrrrrr waka waka ey eyy XD

4 comments:

JIJI YU said...

elelelee...ckp le nak tunjuk pakwe..ehehe

Ruby said...

motif gambar boyfriend?ouh, dia lelaki.

cimon said...

apekah?

*tuut*

hahaha(^v^)

penaberkala said...

ekslusif ada gambar pakwe skali tuh
fuyoh,haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails