Tuesday, June 26, 2012

Peluru yang tak sakit cuma pedas dan berdas-das


Abah jum makan pizzo hot.

Tak mau abah tak suka

Ala jum la sekali sekala.

Takmau takmau takmau. Mahai mereput

Western memang la harga dia melampau

Sebab tu la abah takmau.Dah la mahai, bawak penyakit pulak. Kalau murah lain cerita. Ni mahai bawa penyakit, tak berbaloi. Abah lebih suka beli benda yang mahai daripada makan mahai-mahai. Makan murah pun sama kenyang jugak. Tengok kasut kerja abah beli tahan 10 tahun sampai sekarang. Beli seratus lebih ja. Baju batik pulak beli rm50-60, pakai pun selesa. Raket abah beli pun tahan lama dan berbaloi, harga rm120 ja.

Hehehehehehe.


*Penangan abah bila berbicara.dah berdas-das kena.hamekk.


2 comments:

cimon said...

Dgar tuu... hik3(^_^)

Aisumi Chan Kawa'i said...

hehehe~ sama mcm my mami.. org tua2 xminat makan western food..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails