Friday, April 12, 2013

Tak sabar nak ke Sarawak!

Mira: Abah macam mana kalau mira dapat posting pi Sarawak?
Abah: ungtung la..balik2 KAYA
Mira: Nanti kalau abah rindu mira mcm mana?
Abah: abah pi sana, air asia kan ada...
Mira: -.-

Nampak tak restu abah?hahahabis lah mcm ni
.
Last day kat sekolah pun cikgu cikgi kata benda yang lebih kurang sama.Masa dok bizi kemas2 tempat sebelum balik.
cikgu F:"Amirah tak sabar dah ni nak pi Sarawakkkk"
Mira: aaaaaaaa takmau la kakkkkkk

Abang man pun cakap benda yang sama
abang: abang rasa hang dapat jauh nanti
mira: -.-

ok Fine.Semuanya orang doa pergi jauh-jauh.haishhh.Sebenarnya posting belum dapat tahu di mana lagi.So kalian doakan la aku dapat dekat aje.hehehe.

3 comments:

cimon said...

Kawan cimon da 5thn mgajar d Kapit,Sarawak. Ajar kanak2 sana pon senang, dgr cakap, makbapak beri rotan. Tp makan msak sendiri lah. Yg plg best, gaji mahsyukk, hampir rm5k . :P

p/s: Dia ckap xnak blk ngajar sini da, nak carik bini owang ddk sana gak. Hik3 (^_^)

ASaDa RyutaRo said...

assalamualaikum..

so dapat posting kat mana?

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails