Saturday, March 5, 2011

Selamat pagi CIKGU


Pelajar perempuan berbangsa India: Selamat pagi cikgu

Pemilik blog No One Knowzz: ~speechless~ (angguk ajer)

Masihkah kalian ingat akan entri lepas?ala yang pasai proposal aku tu la...apa tak ingat?? huh!...skroll mouse ke bawah jela k..hehe..Syukur proposal diterima oleh para lecturer sekalian. tapi hati masih lara. ahhh biarkan ia seketika. jum2 cerita benda seronok2 sikit.

Hari kejadian: Jumaat lepas
Masa: 9.30 pg-9.50 pg
Tempat: SMK Kalumpang

Aku dan teman-ruby dan chell (nama samaran) dah sepakat nak terjah cikgu Biology SMK Kalumpang. Tujuan bukan nak cari pasai tapi lebih menjurus kepada nak mintak masa P&P cikgu berkenaan untuk makroteaching. MAKROTEACHING- sesi pengajaran individu selama 30 minit yang dirakam. Lecturer menggalakkan kami buat makroteaching supaya kami dapat sesuaikan diri pabila mengajar nanti. InsyaAllah.

Cari punya cari jumpa cikgunya. urusan tak sampai 15 minit. Kami dapat kebenaran untuk amik masa beliau dan mengajar tajuk Inheritance. Tajuk yang menarik. Oke dah selesai. cuma tunggu minggu ke 12 dah boleh pergi sekolah dan jadi cikgu selama 30 minit.hehe.

lepas tu kami singgah kantin. makan2 di tempat cikgu2 makan. dah selesai makan, terus nak ke pagar utama menunggu teksi balik ke kolej semula. Odw nak ke sana, ada sorang budak perempuan india menegur aku 'selamat pagi cikgu'

maybe ada tak faham tapi bagi kami2 bakal cikgu, teguran macam tuh sangat bermakna! haha

foto sem 2...2 tahun stgh yg lepas
comey tak?

5 comments:

faINa989 said...

selamat datang cikgu....hehehe

(",) said...

good luck cikgu mira...
go go power rangers!..hehe

Menusuk Hati said...

selamat sore cigu!kabare?

cimon said...

chayox2 cikgu!!

hehehe (^v^)

MuHaMMaD Amir.. said...

Haha cikgu konon...xnmpk cm cikgu un...dahla kemetot t kna buli dgn ank murid...kwang3..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails