Tuesday, December 27, 2011

Untungnya bila ada adik perempuan kandung umur 14 tahun

"andai kata punya rezeki lebih, hulurkan bantuan ringankan beban" kata kakak kepada adiknya melalui sms

"aku tak topup lagi la" kata adik kepada kakaknya juga melalui sms

Zaman sekarang, budak 7 tahun pun dah lali dengan blackberry, ni kan pulak budak 14 tahun...budak ni bukan ada blakberry pun tapi dia ada sony eriksen yang model baru tu, ntah la. kakak dia low profile, cuma guna express muzik ja. takda perasaan pun nak guna blackberry (sebab tak mampu maka ayat ini keluar)

Budak umur 14 tahun ni satu-satunya adik kandung perempuan aku, sorang lagi lelaki.

Selalunya kakak yang akan berikan segala benda kat adik perempuan kan? kes aku terbalik pulak, banyak benda adik 14 tahun ni disalurkan kat aku secara haram.

baju kurung dia aku pakai
kasut dia aku sebat
bedak compact dia aku cilok
tudung dia aku guna
singlet dia pun aku bedal
masa dia tengah makan nasi pun aku mencelah minta suap
masa dia baring/tidur aku buat dia jadi bantai peluk.serius.
masa sesak kredit, aku mula sms rinduan kat dia

See...macam-macam benda kan dia "share" dengan kakak dia nih.=P

Tahun depan budak ni periksa PMR. moga sukses ye budak =)

Yang teristimewa~ Nur Farizah ~
i lebiu nonat.haha
larikkk...

cilok dari pesbuk dia..sori dalam laptop kakak xda gambaq hang
satgi nak copy buat album..haha

6 comments:

Apik Pehe said...

bertuahnyer ader adik camtu..hehe..adik kiter sama baya..tapi apiknyer lelaki

penaberkala said...

cis, buli adik namanya ni,haha

♥CIK SHA♥ said...

sape kakak sape adik ni?;p

cimon said...

kakak mcm lg kecik drpd adik jek

hehehe (^v^)

ain fathihah said...

pembuli.

Ad-Dien said...

sama lah, masih ada adik tapi beza umur 20 tahun..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails