Friday, October 29, 2010

Peluk atau cium??aku nak dua-dua



Sebenarnya aku nak selesaikan tag dari seorang jejaka kelantan..PENABERKALA. Dah lama ditagging. Ayuh kita jawab. zasssSSS


1) apakah bnda yg paling penting dlm hidop aku?
- kad pengenalan. identiti diri aku, kalau2 aku diseru kembali kepadaNya dlm keadaan yg aku sendiri xtau, org dapat buktikan itu aku.


2) bnda terakhir yg aku beli guna duit aku sendiri?
- topi pink dari melaka. semestinya topi tu lebih kiut dari topi koboi en penaberkala.haha.


3) kat mana langsungkan perkahwinan dan tema pilihan aku?
- kalau boleh nk buat kat dewan usm.ahhaha. tema kaler merah kaw2.


4) adakah aku sdg bercinta skrg?
- yezza. cinta padaNya. cinta pd kekasihNya. cinta pd mak abah. cinta pd kaum keluarga. cinta pd manusia.


5) berapa lama aku akan mencintai kekasihku?
- selama mana iman bertakhta dalam diri.


6) di mana aku selalu berjmpa dgn kekasihku?
- di mana2. sentiasa dekat di hati :) 


7) novel/buku/majalah terakhir yg aku beli?
- mingguan wanita


8) nama penuh aku
- Nur Amirah bt Shamsudin


9) antara mak dgn ayah yg mana aku lebih mesra?
- dua2..hehehe


10) nama org yg aku btl2 nk jmpa dlm hidup
- en khairul anuar.haha.


11) adakah aku bsh baju aku sndiri?
- of kos. guna mesin bila rajin.ya aku selalu rajin woh.hak2


12) di mana tmpat aku btl2 nk pergi?
- mengikut kondisi skrg tmpt yg nk p ialah penang, balik kmpg maa...


13) pilih salah satu, peluk atau cium?
- sudah terang tang2 aku nak dua2.titik.


14) gtau 3 bnda psl org yg tag aku~ EN KHAIRUL ANUAR aka PENABERKALA
- dipercayai menggunakan otak kiri lebih drpd otak kanan
- diyakini tidak mempunyai adik lelaki(ahh tiada peluang)  mahupun perempuan
- diragui kehandalannya bermain rugbi
- disyaki penyebab tragedi tomyam di bulan puasa..hahaha... =p


15) 5 bnda yg aku sgt2 syg dlm hidup aku
- ole2.. kenangan abadi bukit merah
- cincin
- kristal
- bunga mawar yg xkan layu
- duit.muahahaha


16) 5 lagu yg aku plg suka dan selalu dgr
- somebody to love~ justin bibir ..hehe
- teacher's pet~ warisan wanita terakhir
- VE~ ayu
- akan tiba~ alif satar
- insyaAllah~ maher zain


17) bila tarikh lahir aku n sambut kat mana
- berjaya keluar guling2 dgn jayanya pada 14 OGOS 1989, time nk dekat2 subuh la


18) 5 blogger yg aku nak tag
- hanis zalikha, red mummy, sendra, cik epal, hami ashraff...


okeh dah selesai. eh2 18 soalan ka? ku pikir 180, terasa lama menjawab.haha...tapi aku suka ditag, jwb soalan yg unexpected(bajet ja). berpeluh-peluh jawab tag penaberkala.hahaha.thnx.



10 comments:

RAFHAN ~peace~ said...

pergh, tajuk post memang panas. sekali bace, jawapan utk 18 soalan. byk betui...

penaberkala said...

nama org yg aku btl2 nk jmpa dlm hidup
- en khairul anuar.haha.

nk mintak autograph ke hape ni? hahaha
tq jawab tag
good luck utk final exam, all the best

topi koboi jgn kutuk :)

f_aRa_aINa989 said...

sangat obvious mira nak jumpa diaaa...ngeh3...

cimon said...

majlis kawen kaler merah tuh... gilerr grand...pergh...

hehehe(^v^)

amirah said...

RAFHAN: tajuk maw gempak.hehe...ni la tag yg paling byk soalan aku penah jwb.haha

amirah said...

penaberkala: haha, nak otograph bole??hek2...thnx wishing me, dh nk final lor... =)

amirah said...

aina: siapa?haha....shhhh..kantoi

amirah said...

cimon: barula naik seri ..hehe..terserlah drpd org len, kalah tetamu la beb.. =)

hiro said...

nk pyuk..hahaa

amirah said...

hiro: haippp!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails