Tuesday, October 5, 2010

Perihal kami gadis bertiga.

Rumah no 7 jalan 5 bahtera teres, ada 3 orang gadis yg berstatuskan blogger. Ada seorang yg sdg berjinak-jinak buat blog. Oke itu tolak tepi. Fokus pada 3 gadis kental berblogging. Gadis A, gadis F dan aku sendiri...gadis manis M. Kami semua amik kos sains. So kira 1 geng la....apa2 hal xpuas hati kami kumpul, banyak share sesuatu bersama-sama.mengumpat,memuji, gossip, makan, tidor...pendek kata banyak pot pet skali..

Bila dah tinggal serumah,makan bersama, tidur sekali ni mestilah banyak benda yg dikongsi. Apa yg menarik, fikiran kami bertiga selalu ja sama....perangai of kos la lain2. Kadang2 apa yg hang tengok aku pon tengok, apa yg hang pikiaq aku pon pikiaq benda yg sama. Pastu tergelak sama-sama. Seronok lau ada yg memahami dan mengambil berat. Iyalah dah tinggal pon sebumbung jangan la dok buat hal masing2...xberdunia dgn org. Hidup ang,ang punya pasai...aku x amik kesah. Lau cmni la pemikiran kita, silap2 kesalahan kita pon org xmahu tegur. Jangan sampai hari kematian kita kelak tiada siapa yang peduli.
Perihal kami gadis bertiga, aku, ain fathihah dan farah aina. Selalu aja sembang kencang pasal blog. Blog siapa yg femes, blog siapa yg menjadi pilihan hati, blog siapa yg harus dikutuk..hek2..

Cik ain fathihah, gaya mau lebih....haha...selalu ja dgn trademark dia. Rajin update blog. Antara kami dia lah yg paling otai blogging. Kira sifu la sbb dh 3 tahun menapak kat blog dia tuh. Kental2. Dwet nuff dia pon dh 2x ganda dari aku.haha. aku dan dia sama2 bertanding dwet nuff siapa plg banyak kumpul. masa tu kami sama2 pasang nuff dalam blog.hehe.rezeki si gadis kecil.


Cik farah aina sangatla gila kontest. Dah banyah gak hadiah yg dia dapat. From obersea pon ada you...hehe..xsia-sia la dia join kontest. Blog dia pon sangat santai. Rajin update blog dan rajin blogwalking.hehe...dia ciap dh cash out dwet nuff. Kiranya dia ni otai nuffnang antara kami bertiga. Dah lama punya blog dalam 2 tahun kot?xpon sethun stgh...kira lama gakla. Aku la yg masih newbie antara mereka2.hee.


·      Entri sekadar cerita aku dan mereka.indah.=).

23 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hohoho... kirim salam kat diorang berdua.. err.. tuan blog skali =P

dah cashout duit nuff nti, jgn lupa belanja eskrem ea.. lalalala~

penaberkala said...

cik farah aina? cam pernah tengok je nama ni semalam,haha
patut la, blogger juga rupanya

pergh, suka hah hangpa kutuk blog org
hangpa pernah kutuk blog cheq ka?
ish3

f_aRa_aINa989 said...

ok...saya x suka gambar itu..sebab saya nampak pendek...

MuNsYi SaMa said...

La, housmate rupenye..buat2 mcm kenal. :P

aku dan hidupku.. said...

hehehe. best2.
nt kim salam kat 2 owg kt atas...
(budak baru belajar)

E.d.Y said...

wah...3 blogger tegar...:)

cimon said...

rumah bloggers rupenye...gilerr kentang!!

hehehe (^v^)

Kuman Chaos said...

blogger tegar... nih blog tak tiru kan buat entry ehheh
kuman "Keabadian..." Entry

ain fathihah said...

i love this quote

"Entri sekadar cerita aku dan mereka.indah.=)"

hehe

thx buddy

amirah said...

asada: xyah kirim salam pon depa dh tau ..hehe...eh asada la yg kena belanja kami..baru kena..=)


penaberkala: aina lagi lama berblogging. kami selalu ja ckp2 pasal blog dan tuan blog. en khairul salah satunya.hehe.

amirah said...

farah aina: haha..sori2,gambar ni nmpk muka kita 3 dgn jelas.xpa2 aina dh cover dlm entri aina.


munsyi sama: iyala.housemate paling ngam =)

amirah said...

aku dan hidupku: olrite.thnx singgah ya =)


E.d.Y: blogger tu btl dh cuma xsemua tegar2..hehe

amirah said...

cimon: gila blog..hehe.ada 12 org satu umah, 4 org ja ada blog. ko bila agi?? =)


kuman chaos: tiru ap lak?huhu


ain: welcome dear =)

penaberkala said...

cakap2 apa tuh? haha
adeii, bikin suspen

amirah said...

haha.adala...rahasia gadis3

cimon said...

gue...lpas tukar jobs baru gue bukak blog

sabau...

hehe (^v^)

amirah said...

cepat2!hehe

agak2 da wat kabor le kat eden ye =)

farhan ali said...

huih2... saket kepala ;(

amirah said...

anem: why dear??meh sini mau picit2

Seimura said...

alalala.. comelnya kisah 3 bloggers ni. orangnya pun comel2. weeee~

amirah said...

seimura: haha..comot kot

farhanimradziah said...

mane satu yg free, nk wat mnantu hihii

amirah said...

anem: saya,saya,saya...haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails