Monday, July 18, 2011

Sihat, bergaya macho dan kekal comel macam nora elena.

Tepat pukul 9.30 malam bersamaan 17 Julai 2011, saya dengan tak semena-mena dapat mesej ni

Slm. Amboi tak dengar sora pun? Sibuk sgt ka.

Agak-agak daripada sapa?? haaaa salah...bukan boipren, bukan gelipren tetapi abah kandung saya yang paling kachak di alam semesta. cuba bayangkan.....hehe.abah saya ni sememangnya tersangat amat susah payah mahu mesej atau telefon anaknya di sini. setiap kali saya koling2 rumah abah pasti lesap pergi bermain. bermain badminton.abah memang cekal main badminton. dalam seminggu ada la 4/5 kali ada game. kalau tak percaya cuba letak anak2 dengan raket badminton depan abah. konfem2 abah capai raket dulu.kerat jari kaki la kalau abah tak capai raket tu...hahaha..mengalahkan lee chong wey ajer =p

Saya segera landing atas tilam(sebenarnya toto 2 lapis) dan dail nombor telefon rumah di pulau pinang. Kalau nak bergayut harus ambil mood yakni berbaring di atas tilam.hehe.

tutttt tuttttt.....
helo assalamualaikum, terdengar suara mak yang halus berbicara...

anak emak abah: wslm, mak sehat?
mak: alhamdulilah sehat
anak emak abah: mak dok buat apa?
mak: dan nak tidoq..awat nak cakap dengan abah ka?
anak emak abah: emm boleh gak (padahal memang nak cakap dengan abah)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

anak emak abah: abah sehat?
abah: amboi lama tak dengaq sora, sibok sangat ka ... duit cukup kot tu yang senyap
anak emak abah: mana ada, duit dah nak abis kot. wuwu... pt (ptptn) dah nak licin.
abah: amboi, tak dengaq pon bila pt masuk tak pasai-pasai dah nak abih?
anak emak abah: hehe, hari tu dah masuk tapi sikit ja...kurang RM500..bla bla bla...

Macam-macam gak la bergayut dengan abah tersayang. topik utamanya saya kena sentap dengan bapak sendiri. dah lama tak koling abah. abah rindu mira la tu.hihi. topik kedua tak lain tak bukan tentu2 lah hal kawen saya kewangan negara.huahuahua.

Mira doakan abah mak sentiasa sihat, bergaya macho dan kekal comel macam nora elena.eh! :p

mereka sentiasa dalam hati saya :)


3 comments:

Ruby said...

cuba contohi saya ni.hari-hari koling mak apak saya.ehem.

penaberkala said...

rindu sangat tu sampai ayah yang kontek anak,haha

ain fathihah said...

duit cukup kot tu yang senyap



sentap la pak hg ni. hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails