Friday, April 29, 2011

Kesetiaanku tiada tolok bandingnya

Salam kasih sayang melimpah ruah.

Esok hari sabtu, hari keramat di mana aku akan pulang ke tanah air yakni Pearl of Island. Sapa belajar sejarah tahu lah di mana negeri itu. hehe. InsyaAllah daddy hensem yang terchenta bakal menjemput anakanda di perantauan ini bersama abang sulung (fungsi abang adalah sebagai co-pilot kepada encik abah tetapi fungsi sebenar ialah untuk mengangkut barangan adik terchenta)hoho.

Sebenarnya hati sangat risau risau risau. Moga perjalanan abah dan abang berjalan dengan lancar. Moga tiada masalah. Penang ke tanjung malim, sangat jauh, makan 4 jam jugakla. Mohon doa kalian juga ya. Terima kasih.

Kesetiaan, sesuatu yang sukar kita dapat dan sukar kita sendiri lakukan. Ingat senang ka nak setia pada sesuatu? Kalau iman tak kuat memang boleh curang. Once dah curang, rasa bersalah tiada lagi. Kecurangan akan berlarutan.

Tapi kalau kita dapat kesetiaan daripada orang lain, bertuah lah kita. Sapa senang-senang nak setia dengan hang?? Unless hang tu sangat bagus dan memang yang terbaik untuk dia. So, bila dah dapat kesetiaan seseorang, cuba sedaya upaya gembirakan hati orang itu.

Aku sendiri banyak terpesong. Terlalu banyak kecurangan yang dah aku buat. Mula-mula aku sangat suka akan dia, tapi bila aku sibuk dengan urusan sebagai pelajar, aku abaikan dia sampaikan dia kurang kasih sayang aku. sedih. Tapi itu realitinya. Dia bukan lah prioriti aku yang utama walaupun aku sukakan dia.

Apa-apa pon, harap No One Knowzz  ni masih ada yang ambil peduli akan dia. Masih ada yang tertunggu-tunggu. Masih membuatkan hati orang gembira dengan dia. Terima kasih kepada pembaca senyap No One Knowzz dan kepada pembaca terang tang tang No One Knowzz.
I lebiu foreber and eber bebeh! auwwww



8 comments:

ain fathihah fhm said...

love u too, power ranger merah

ain fathihah fhm said...

love u too, power ranger merah

Hafriz Mohamad said...

cobalah utk setiaaa..... ^_^

Menusuk Hati said...

oit!pakcik setia ni..setia mengkomen..hehe..jumpa anda di sana!

Rafhan said...

saya pembaca terang tang tang

hans said...

owh
sama2

cimon said...

woo...jgn lupe update lg ek (^v^)

faINa989 said...

setia jaya, setia jaya. Hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails