Monday, April 5, 2010

Dugaan baek punya


"Wah rindu, rinduu, rinduuuuu sama kamu. Apa khabar kamu No One Knowzz?..dah lama aku tak tulis ungkapan cinta buat kamu. Maaf, aku buat-buat sibuk...hehe.."

Perghh, ayat kerek gila padahal baru 4 hari tak update. Bajet ada ramai yang singgah sini. Maaf, penulis berada dalam emosi teruja setelah blognya baru diupdate hari ni. Aku ni masih newby dalam blogging, so faham2 je la kalau aku teruja@semangat sedikit.

Dugaan ..ya aku hadapi dugaan sebesar kuman.

Di kala aku sedang memerah tenaga....dia asyik menyimpan tenaga...ZzZzZzZZZZzzzzz

Di kala aku sedang berkejar-kejaran....dia asyik berehat di atas katil

Di kala aku sedang menatap notes.......dia asyik menatap pelakon handsome kesayangannya

Di kala aku keletihan...........dia asyik bergelak ketawa penuh energy..muahahaha


ohh...sungguh daku jeles
kan best kalau aku bertukar menjadi "dia"
senang jalan cerita hidup...makan, tidur, menonton...diulang 3x sehari ..wuwuwuwu.......







18 comments:

f_aRa_aINa989 said...

saya tahu sape si dia itu...hehe

moon said...

sapakah dia??? nak join beliau..lalala~~~

Fiq said...

jadi siapa?

cimon said...

jeless gua dgr!

nak lepak jgak....(^v^)

Kyuubi_85 said...

siapakh dia itu?

windi said...

kucing ke?

amirah said...

moon: rumet aku..huhu

Fiq: budak sejarah

amirah said...

cimon: 2la psl,..jeles seyh..huhu

Kyuubi_85: dia adalah rumet sy

amirah said...

windi: haha..bukanla..daku jeles pd manusia

penaberkala said...

Uish, nk relax gak
jom tukar kos,hak3

amirah said...

penaberkala: jum2...amik kos melenggang...agaga

amirah said...

fara aina: shhh...jgn kasitau dia..heh

ismiaisha said...

mira,si dia xbaca ka blog ang nih...??
hehe~
:P

amirah said...

ismiaisha: mestilah tidak...dijamin.hoho

akey87 said...

sapa kah itu???

amirah said...

akey87: rumet sy

maCy said...

siapa2?? huhu

amirah said...

maCy: :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails