Friday, January 29, 2010

Ahhh! aku penat

Kenapa tetiba sem ni terasa mcm studen u?
banyak bnda kena buat, banyak bnda kena fikir
banyak bnda kena tau, banyak bnda kena korbankan

waktu makan..... tak ikot time
waktu tidur.....xleh2..mata mau cekang
waktu main........kena limitkan tp boleh ckit2

ni la akibatnya lau dh lama sgt bertahan..............

tidur tak ingat dunia...


Pesanan buat diri dan teman2 seperjuangan:

~bersabarlah wahai teman, hari ini kita letih esok2 kita letih juga (mna taknya dok ngadap lab report ja)..hehe
xdakla..nk ckp semula
~hari ini kita letih kelak, kita akan senang..insyaAllah.

~hari ini kita merungut, kelak kita bersyukur

~hari ini kita berkorban, kelak mendapat hasilnya


"apalah erti sebuah kejayaan tanpa mengenal erti sebuah kegagalan dan pengorbanan"

(^_^)










16 comments:

Fiq said...

power rangers mana la plak tido kat situ. patut la byk raksase mengamuk kat luar ni. hehe=p

seimura said...

lawaknye power rangers tu.

jgn2 dia cosplayer je tak? hahah.

ila-ali said...

Gd luck...to Power Rangers...hahaha
Takdelah...gd luck utk awak!!

Mr.Z said...

power ranger letih sebab terlampau rajin study mlm td ;D

Liyana said...

apakah? power rangers kepenatan...that picture makes me smile...haha

avid gunner said...

hahaha..pic cam sial punya lawak..

IRIS said...

Amirah,

selamat berehat.

Alahai.....power ranger pun tahu penat tau..hehe

ismiaisha said...

haha~
aku dh tido gaya power rngers tu dh sem nih..
giler penat weiiii!!~
huhuhu~

amirah said...

fiq: 2la power ranger masa kini, dia baru pas fight 2..

seimura: haha..mgkinla 2

amirah said...

ila-ali: hehe...tq2 :)

Mr.Z: aah stdy cmna nk belasah raksasa..hak3

amirah said...

liyana: really? hope everyone smile too :)

avid gunner:haha...agak r.

amirah said...

iris: biasala power ranger tu pon manusia gak..hehe

btw, tima kaseh :)

ismiaisha: ak lak gaya bebas..hik3
mmg penat siottt...

Che Adlia said...

sy tiap2 minggu mesti ada kuiz or test..lab report wajiblah..wawawa
sem ni tough sket..subjek2 dia pun mengancam...tp sama2lah kita berusaha..dun give up..=)

amirah said...

che adlia: samala kita..1 mggu kena antar 3@4 lab report...huhu
insyaAllah...sama2 kita lakukan yg terbaik :)

Hami Asraff said...

haha ~ power rangers penat bekerja seharian kot. (",)

amirah said...

hami asraff: power ranger pon kena rilex gak..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails