Thursday, February 18, 2010

Aku rindu



Rindu sama zaman matrikulasi
rindu pada kolej matrikulasi pulau pinang
belajar di sana cuma setahun, pengalaman pula tak seberapa
tapi aku rindu-rinduan suasana matrik

sebelum masuk matrik, selalu saja telinga ini mendengar bisikan kurang enak

" xyahla apply matrik, susah woo"
" tension la stdy kat sana, lau xleh tahan xpyhla msk matrik"
" matrik nie utk org tere2 ja, susah nak masuk weh"

jarang pulak aku mendengar suara2 yg bg semangat. kenapa ya?
mungkin 'orang2 kita' lebih kepada 'mencegah' drpd memberi semangat?

bagi aku zaman matrik sangat best,
susah senang bersama-sama dgn budak praktikum
pensyarah2 yang sangat memahami dan byk bagi nasihat
pengarah dan kakitgn HEP yg menjaga kebajikan pelajarnya

Ni antara kenangan KMPP,
terserempak sewaktu selongkar bawah katil..
layann jumm??


Inilah Pengarah KMPP
En Khairi B Jalun
macho x ?? :p


Majalah KMPP
"Memories never fade"

A4 beli kat kesis (kedai siswa)

pemandangan dari makmal

gadis-gadis H2P5

jejaka kuliah H2

bebudak kuliah H2P5 07/08


*kenangan sangat bermakna untuk diingati di kala hati kerinduan :)




7 comments:

Emora Valeria said...

matrik mmg sush,tapi kenangan kt mtrik mmg best =)
<------- ex matrik perak =)

Che Adlia said...

kenangan matrix memang da best..gurls n boys kat sana mmg best. sgt. miss them. miss da environment..=)))

sakura_aainaa said...

tapi tuhlah kehidupan di matrik hanyalah umpama iklan di TV.. iklan yang memberikan makna kepada semua orang.. ;)

Fiq said...

Memang betul la. Saya sendiri masah terkenang zaman matrik dulu. huhu

ila-ali said...

matriks utk budak-budak pandai...

Mohd Alimie said...

Mmg takleh lupa mtriks penang :) saya H3P2..banyak sgt kenangan best dan tempat2 mnarik..cthnya kedai 4flat, ketat (kedai fotostat) dll

rasa cm nk msuk mtrik balik je..

amirah said...

alimie: aha betul3...rasa mcm nk masuk balik kmpp :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails