Wednesday, January 19, 2011

Duit jatuh gedebuk

Alhamdulilah


Rezeki murah kali ni, duit jatuh gedebuk. Aku bukannya berebut duit syiling di lebuh raya, sebab tak sempat nak pi konfem dah howliawww. Tak apa lah, rezeki orang lain tu, eh rezeki ka macam tu?? ambil sesuatu yang sah2 bukan milik kita, bukan usaha kita? 


aku: weh hg baca tak pasai org kutip duit kat tepi jalan tu?
ain: baca
ain: aku tengok ada yg ciap amik duit letak dalam helmet, penuh lak tu, boleh la dapat brapa ratus...
aku: bole pulak depa pi amik duit tu, lau amik, makan, jadi darah daging kita
ain: ala depa bukannya pikiaq macam tu, kalau duit syiling emas aku amik la jugak 2 3 keping


-erkksss-...haha macam2...


Sebenarnya duit yang jatuh gedebuk tu duit pinjaman saja. rm250 sebagai pendahuluan, so sem ni duit pinjaman tak dapat sepenuhnya lagi. Pihak pentadbiran kewangan kesiankan pelajar macam kami ni sebab hari-hari gorang telur makan megi serta sky jus sahaja. Dek kerana kekurangan vitamin dalam badan, pelajar menjadi lesu. Pagi2 pergi kelas pon lewat. masalah-masalah. Apa2 pon trimas sebab pelajar dah tak payah catu makanan. hak3.


~bahagia~

10 comments:

Ruby said...

hari sabtu ni penuhlah grand union ek??hg pun join skali ke?

f_aRa_aINa989 said...

money, money, money.....money!!!


lagu apprentice...hehe

iniialahaku said...

haha..amik gak 2 3 keping tu..xleh blah

E.d.Y said...

kan best duit bertabur depan pintu rumah..haha

Seimura said...

wahh bestnya dapat duit. weeee.

Farhan Zulhusmi said...

hahaha...owh ade kiatan pulak erk duit tu dengan pelajar...ok...hehehe....
xpe...duit tu dah jadi rezeki...so..nak jatuh hukum haram xleh...sbbnya xde yang mengaku itu duitnya...

Kelompok Peduli Alam Djemari Pekanbaru (RIAU) said...

salam kenal,,,,,,

online all articles said...

lawatan sabat,,, berserta salam untuk tuan rumah.

JIJI YU said...

muahah..gambo lembu tu yang aku suke..

ain fathihah said...

PTPTpu, cepat masuk! uhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails