Monday, November 1, 2010

Luv you assignment!

Salam hari isnin dengan cuaca yang mendung tersangatla sesuai utk kita sama2 datinggg atau ZZzzz atau study.mana satu pilihan anda? aku? ok kos la ZZzzz....haha.


Setakat la ada la 2 3 member yg selalu menegur aku. Teguran yg baik ada, teguran yg agak sentap pon ada


awal ashaari " bangun2, jgn tido lagi, asyik wat taik mata ja"
justin bibir " ni mesti keja tido ja, siang malam kan2...tengok muka pon da tau, MUKA TIDO!"
farid kamil " buat apa ni? baru bangun ka?,,suara serak2 basah ni mesti baru bgn"


oke, jangan buat kesimpulan awal lagi ya. biar beta aku jelaskan..sekarang dah habis 14 minggu kuliah. cuti khas 2 mggu, dan seminggu stdy week menjadikan jumlah cuti-cutiku sebanyak 3 minggu. ramai yang balik kampung tapi ada golongan yg serba rajin sebab stay di kolej sampai raya haji t. golongan itu sudah tentunya termasuk aku.wakaka...(ceh)


sebelum habiskan 14 minggu kuliah, aku dan sekutu2 ku bersengkang mata siapkan assignment, mini projek, segala mak bapak lab report, study test + kuiz yang berturut-turut, prektis gamelan tetiap malam tuk perform hujung minggu ke 14, tak termasuk aktiviti bersengkang mata akibat facebook.huhu...
So, dun hakim buku by its kulit buku oke?...


Walaupun dh minggu cuti, tetap kena pergi kampus amik assignment utk dipercantikkan.ohhh man...


kesimpulannya, jangan tangguhkan kerja!lau tangguh lu tanggung la sendiri....(oke aku dh tanggung sndiri dan bersama group partner juga.huhu)


ketekunan abadi  jelas terserlah...hak2

10 comments:

Rafhan said...

oo, kire bertuah jugak la sbb dpt balik rayer hj. Ku terpaksa korbankan ry hj bersame famili kali ini kerana exm yg melanda..

faINa989 said...

ada assignment jugak kena siapkan..=(

penaberkala said...

jgn kuat tidur, study2
buat esemen siap2
pergh, farid kamil, justin biber sglaa bagai bg teguran,hak3

slamat berassignment
senasib la, braya di perantauan

cimon said...

perghh...tersentap aku baca entry ko nih! teringat plak kat asgmt yg msh duduk dlm folder pendrive nih! aiseyy...potong stim gua nak baca blog jek!!

heheh (^v^)

amirah said...

RAFHAN: ooo exam time raya..aku nek cuti raya baru start exam.kira smpt balik kmpg.hehe

amirah said...

aina: teruskan..chayok2 =)

amirah said...

penaberkala: haha, mn ada kuat tido,suam2 kuku aje..yg tegur kawan2, sj la letakkan nama yg femes skit kasi umphhh..hehe

thnx ya =)..daku akan pulang beraya d kmpg ;p

amirah said...

cimon: hahaha, ingatkan aku sorg je yg ada asemen ;p...jum2 kita berassignment sama2 . btw thnx sudi bc blog aku ni sblum ptg stim.wakaka.

Unknown said...

haha tak leh blah gambar tu...rajin budak tu buat keje....

amirah said...

azmi: gmbr menceritakan segalanya.hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails