Friday, September 23, 2011

Status terbaru aku.single?engage? atau married?

Sekarang umur aku dah 22 tahun. apaaaaaaa? macam tak percaya sebab aku nampak sangat muda! haha.

Pkcik Elias tanya "ni tingkatan berapa ni? wakaka..oke udah2 la tu.

Status terbaru aku, takdanya nak cerita pasal solo ka, terpisah jauh ka, gantung tak bertali ka atau sedang berada dalam genggaman sang teruna. sekarang nih dah masuk minggu kedua berada di menara gading pada semester akhir yakni semester LAPAN.

Dah 2 minggu kuliah berjalan lancar sangat-sangat. maksudnya tiada kuliah yang dibatal cuma terponteng hari pertama kuliah secara tak sengaja. its alright. maintain rileks. Kuliah 2 jam biasanya, dan selalunya bila dah sejam, aku mesti tengok jam dan dah tak boleh fokus. mula sembang dengan kawan. dalam hati "hai bila lah nak tamat"...penantian suatu pemyiksaan tul.

Minggu pertama dah dapat assignment. macam biasa. pensyarah dah briefing segala assignment dan due datenya. Otak mula serabut tapi tiada tindakan. pun macam biasa lah tu.hehe.

Nanti nak masuk minggu ketiga kelas mula padat. isnin-jumaat, pagi dan petang. Makmal pun macam biasa 3 jam. 3 subjek ada 3 jam makmal setiap satunya. Lab report individu pulak dan selepas ni setiap minggu haruslah submit 3 ketul report.(syurga) Bahang tekanan makin terasa. bukan senang nak senang kan. Haa cepat cari susah kalau nak senang.hehe.



Sekian status aku.

5 comments:

cimon said...

chayo"x2 (^v^)

penaberkala said...

tu dia lagu,haha
nk gi meminang sape tuh? kahkahkah

all the best utk final sem
good luck

faINa989 said...

status: miang

boleh? hahah

ceksumolek's said...

haihhh~ rindu pulak zaman study ^_^

Unknown said...

hamboi..kawen2 je la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails