Saturday, November 3, 2012

Kecik-kecik ikan bilis

Sekolah memandu 1

XY: Betui ka ni nak mengajaq sekolah menengah? 
XX: Bidang yang saya ambil memang untuk sekolah menengah
XY: ishh saya rasa baik minta sekolah rendah
XX: la pasepa pulak?
XY: Budak sekolah menengah lagi besaq dari awak tau.
XX: yela takpa lah

Sekolah memandu 2

XY: adik, minta maaf la abang nak cakap ni
XX: ....(sambil dongak tengok muka abang tu)
XY: kaki adik ni pendek la..so adik kena balance betul2
XX: ...(terkesima, tak penah lagi org begitu berterus terang mcm ni)

Sekolah Convent

budak: Cikgu kalau pakai baju sekolah mesti nampak macam budak tingkatan 1@ 2
cikgu: amboi la sedap dok kata kat saya
budak: hehe betul cikgu

Aku ni takda lah kecik mana pun.entry ni mungkin membuatkan sesiapa yang baca rasa macam tu. Aku ni sebenarnya 153 point 5 cm (saja bold kan point 5) dengan tanggungan jisim 43kg..Jisim ni mestilah berubah dari masa ke semasa tapi tahap ketinggian tu takkan berubah.aku pasti. T_T

comel lah gambar ni...kan kan :D


Thanks for reading this!

3 comments:

cimon said...

Beratnye cikgu. :p

p/s: nk ckap tinggi... xbaik mnipu. (^_^)

amirah said...

hakim: ehem2..jujurlah padaku. :D

ain fathihah fhm said...

153 point 5 cm tu, hg sll sebut kat aku. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails