Wednesday, July 20, 2011

Ni la blog saya, No One Knowzz dot belogsepot dot kom

Alkisahhhhh...tersebut lah satu kisahhhhhh, di mana si dara terpengaruh dek bahana internet tanpa kawalan. Si dara cuba ketuk-ketuk pintu belogsepot dot kom. Tetiba cuihhhh terkeluar si No One Knowzz dot belogsepot dot kom dengan tangisan seperti bayi baru lahir. uwekkkkk uwekkkkk. Oh sungguh syomel.  Para dokter sepakat mengesahkan kelahiran beliau pada 22 november 2009 dengan jantina yang tak dapat dipastikan..

Maka sejak dari itu, membesar lah beliau dengan disumbat segala macam bentuk entri. Entri yang beliau paling suka teramat sangat dan menjadi kesayangan beliau adalah semua entri-entri yang wujud di dalamnya.hehe. Tapi tak boleh tamak haloba, beliau harus memilih entri yang paling disukai. Maka dengan rakusnya beliau memilih entri "ke'sempoi'an abah versus ketidak'sempoi'an mak" dan satu lagi maybe entri ni "kata-kata pujangga seorang lelaki"....sepatutnya kasik 1 je entri tapi saya sengaja bagi 2, rambang mata punya pasal.hehe. Pastu nak kasi entri yang banyak orang-orangan komen...emmmm agak payah....bukan sebab ramai sangat komen tapi sebab susah nak dapat komen orang-orangan..haha..ayat separa sedih jap. Ni la yang rasa macam banyak orang komen tapi tak berapa pasti sangat tapi tak pa lah asal ada orang komen jugak...ahakzz...ni ha entrinyerr "simpton budak habis exam" emm..bole la kan kan kan?

Ok lah setakat tu ja yang dimintak. Naseb tak suruh kasi semua entri sepanjang berblogging..hek2..sebenarnya saya buat entri khas ni kerana dia...ya dia yang dikenali sebagai alongxp. Dia buat segmen review blog. Saya nak dia review blog saya sebab saya nak meluaskan jajahan No One Knowzz ke mana-mana sahaja.wakaka. errr...macam tak munasabah ja alasan ni. ok pejam mata jap.


fewwwwwwittttt 
.

5 comments:

cimon said...

kata2 pujangga seorang lelaki tuh mmg entry feberett (^v^)

Shahada Fauzi said...

takpe tak banyak komen..janji ramai pembaca..^_^

alongxp said...

sempoi... terima kasih... nnt saya akan wat satu entri review blog awak ni ok? mekasih...

chec said...

banner baru kan? :)

belog|amiyo said...

berblog pon boleh jadi kepuasan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails